damat arkadaşa…

2 Yorum

  1. ayşe said,

    25/11/2011 02:39

    böyle olaylara tanık oldukça bu ülkede insan hayatının ne kadar ucuz olduğunu bir kez daha anlıyorum… çok üzüldüm .. yok artık hayatta.. çok acı…

  2. Yeşim said,

    25/11/2011 10:17

    gencecik hayat dolu bir insanı hayattan sevdiklerinden koparmak nasıl bir vicdansızlıktır! Elbet bu acının tarifi yoktur..onun yerinde ben de olabilirdim abim de sevgilim de..hukuki sürecin olumlu bir şekilde sonuçlanmasını yürekten istiyorum..Acınızı hafifletmez ama bir nebze de olsa onun rahat uyumasını sağlar..üzüldüm hem de çok..


Bir Cevap Yazın

