Dijital Resim Sanatçısı Demirhan OCAK tarafından çalışılıp yaratılmıştır

Memur bey,

Sadece bir dakika adam gibi beni dinler ve anlarsaniz,SADECE HAYATIMA devam etmek istiyorum..

lan memur bey beni duyuyor musunuz?

Merhaba ……..,
Onur’unuzu bir internet haber sitesinde gördüm…
Fotograflarina baktigimda; sanki kendisiyle sicak bir yaz gecesi bir arkadas ortaminda cümbür cemaat sise bira icip ipe sapa gelmez abuklular yaparmisiz gibime geldi…
yok olmadi memleketin gidisati hakkinda saglam analizler de yaparmisiz gibime geldi….. ve nice seyler gibi gibime geldi durdu…

Hic geregi yokken memlekette bolca bulunan bazi üniformali veya üniformasızlar olmasaydi ben hic geregi yokken Onur’unuzun adini sanini duymayacaktim…

Onur’unuzun bu sabah hic geregi yokken fotografiyla ilgilendim…. “http://www.demirhan.name/onury​ asercan/onuryasercan.html
beni hic tanimadigim güzel insanlarin hikayelerini okuyup, fotograflarini görmem… O insanlarin ailelerinin zenginliklerinden  “Yaser”den mahrum kaldiklarini düsündükce tarifi imkansiz acilara gark oluyorum ve hic geregi yok iken oluyorum…..

Dijital resim sanatcisi
Demirhan Ocak
Böblingen/Almanya

Bir Cevap Yazın

